Avoinna tänään 12-17

Exit 2023

Tervetuloa opintonsa päättävien Boråsin Tekstiilikorkeakoulun muotisuunnittelun ja tekstiilikoulutuksen opiskelijoiden lopputöiden näyttelyyn!

Esilläolevissa projekteissa pääset tutustumaan uuden sukupolven suunnittelijoihin ja heidän mahdollisuuksiinsa tulevaisuuden tekstilli- ja muotisuunnittelussa. He haastavat voimassa olevaa ja esittelevät uusia visioita ja edistysaskelia, jotka perustuvat uusiin materiaaleihin, suunnittelutapoihin ja kestävään suunnitteluun.

Tekstiilikorkeakoulu sijaitsee Ruotsin ainutlaatuisessa tekstiilikeskuksessa Boråsissa, jossa teollisuus ja akatemia toimivat yhdessä edesauttaen tekstiili- ja muotikehittelyä kohti tulevaisuutta. Näyttelyssä taiteellisuus kohtaa pitkälle kehitetyn teollisuusprosessessin osaamisen ja haastaa perinteiset käsitykset tekstiilistä ja muodista jokapäiväisessä elämässämme.

Vierailla Textilmuseet

Museon aukioloajat